czwartek, 21 lipca 2016

Lemoniada arbuzowa z kolendrą




Wreszcie nadeszło upragnione ciepło! Czułam się już mocno zmęczona pochmurnym niebem i ogólnie przygnębiającą aurą. Gdy obudziły mnie wczoraj promienie słońca - świat po prostu stał się piękniejszy :) Wraz z upałem, potrzebny był mi sposób na orzeźwienie - oto rezultat:


POTRZEBUJEMY:

arbuz
czerwona porzeczka
sok z połowy limonki
1 łyżka soku z cytryny
kolendra
mięta
skruszony lód
woda mineralna/filtrowana






W rozdrabniaczu miksujemy kostki lodu z ziołami. Przekładamy je do szklanek. Następnie miksujemy arbuza (najlepiej kroić go na kawałki i wyjmować pestki, ewentualnie można później całość przelać przez sitko) z porzeczkami i sokiem z cytryny oraz limonki. Dolewamy koktajl do lodu, pozostawiając około 1/3 szklanki pustej, by uzupełnić ją wodą. Całość mieszamy i pijemy ze smakiem :)

Jeżeli lubicie słodkie napoje, do owoców można dodać 2 łyżeczki cukru trzcinowego. 



SMACZNEGO!


About Aniczka

Mam wiele pasji i zainteresowań, ale gotowanie dla bliskich to jedno z przyjemniejszych zajęć w moim życiu. Bezcenne są dla mnie chwile, gdy ktoś ze smakiem konsumuje przygotowane w moim "atelier" posiłki i uśmiecha się serdecznie uznając moją pracę. Bo jak powiada moja 9 letnia siostrzenica - gdy człowiek je, to jest szczęśliwy!

You Might Also Like

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popular Posts