środa, 20 kwietnia 2016

Sałatka ze szpinaku, gruszki i suszonych pomidorów z dressingiem z oleju rzepakowego.



Wiosna to czas, w którym moja dieta nabiera kolorów. Gdy przez lekko zachmurzone niebo przebłyskuje słońce, wieczorem szykuje się wymagający trening, aż chce się zjeść coś zdrowego :) Dla smakoszy sałatek mam dzisiaj propozycję wyjątkową z dodatkiem nasion chia i dressingiem z oleju rzepakowego.


Warto zwrócić uwagę na wartości odżywcze oleju rzepakowego, który jest niezwykle bogatym źródłem wielonienasyconych kwasów omega-3. Dodatkowo Olej rzepakowy jest naturalnym źródłem steroli roślinnych oraz witaminy E i dlatego warto uczynić z niego stały składnik swojej diety. Uświadamiajmy innych, jak zdrowy i korzystny dla naszego organizmu jest nasz rodzimy olej :)


POTRZEBUJEMY!

3 garści świeżego szpinaku
Ser mozzarella
1 gruszka
pomidorki koktajlowe
suszone pomidory

3 łyżki oleju rzepakowego
1 łyżka soku z cytryny
słonecznik łuskany
5 większych liści bazylii
szczypta soli i pieprzu

nasiona chia
płatki migdałowe

DZIAŁAMY!

Szpinak układamy w naczyniu, dodajemy pokrojoną mozzarellę, kruszkę, pomidory świeże i suszone. Olej, cytrynę, słonecznik bazylię i przyprawy miksujemy na gładki dressing. Sałatkę wykańczamy nasionami chia oraz płatkami migdałowymi, które możemy uprzednio uprażyć :)


SMACZNEGO!






About Aniczka

Mam wiele pasji i zainteresowań, ale gotowanie dla bliskich to jedno z przyjemniejszych zajęć w moim życiu. Bezcenne są dla mnie chwile, gdy ktoś ze smakiem konsumuje przygotowane w moim "atelier" posiłki i uśmiecha się serdecznie uznając moją pracę. Bo jak powiada moja 9 letnia siostrzenica - gdy człowiek je, to jest szczęśliwy!

You Might Also Like

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popular Posts