piątek, 17 czerwca 2016

Koktajl bananowo-orzechowy z kaszą jaglaną



Ależ dzisiaj miałam zwariowany dzień! Przyznam, że obroty był tak szybkie, że myślałam, że nie wytrzymam ;) Od rana załatwianie spraw z kościołem (oczywiście bezowocne, ale to długaa historia),  nauka, później praca, egzamin kwalifikacyjny i z powrotem do szkoły na konferencję. Stres związany z egzaminem dał o sobie znać dość mocno, pytania wywołały mnóstwo emocji, a dodatkowo nieustannie włączony 5 bieg spowodował, że po powrocie do domu padłam wykończona. Nie poratowała mnie nawet zielona herbata... Musiałam się po prostu zresetować. Teraz CKE udostępniło na stronie klucz prawidłowych odpowiedzi, mniej więcej przeanalizowałam pytania i prawdopodobnie wynik będzie pozytywny, więc przygotowałam sobie w nagrodę coś słodkiego :)


Potrzebujemy:

2 banany
0,5 szklanki ugotowanej kaszy jaglanej
2 łyżki naturalnego masła orzechowego
1 szklanka mleka 0,5%


Wszystkie składniki blendujemy ze sobą i cieszymy się pysznym smakiem zdrowego koktajlu :)


Banany to skarbnica potasu, który wspomaga dostarczanie tlenu do mózgu, co przyda się szczególnie dla ogólnego dobrego samopoczucia i regeneracji. Dobrej jakości masło orzechowe uzupełni poziom tłuszczów roślinnych, a kasza jaglana białka :)


About Aniczka

Mam wiele pasji i zainteresowań, ale gotowanie dla bliskich to jedno z przyjemniejszych zajęć w moim życiu. Bezcenne są dla mnie chwile, gdy ktoś ze smakiem konsumuje przygotowane w moim "atelier" posiłki i uśmiecha się serdecznie uznając moją pracę. Bo jak powiada moja 9 letnia siostrzenica - gdy człowiek je, to jest szczęśliwy!

You Might Also Like

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popular Posts