czwartek, 2 czerwca 2016

Arbuzowa pizza



Ostatnie tygodnie dały mi wiele powodów do refleksji o życiu... Dopiero strata czegoś, kogoś uświadamia, jakie błędy popełniamy. Nie chcę pisać szczegółów, przynudzać, wyżalać się, a tym bardziej budować smutną atmosferę, ale chcę jasno oświadczyć, że zamierzam łapać dzień, cieszyć się każdą chwilą i tym co zostało mi dane. Niektórzy niestety nie mogą już tego uczynić....

Wpajam sobie ideologię carpe diem i wprowadzam również do kuchni dużą dawkę optymizmu. Typowa pizza może być nudna, ale taka z owoców? Co powiecie na propozycję z arbuza?

Potrzebujemy: 
Arbuz,
banan,
truskawki,
maliny,
kiwi, 
kruche ciasteczka,
mięta

koktajl: mleko migdałowe, banany, łyżeczka soku z cytryny, szczypta cynamonu.

Receptury myślę, że nie trzeba podawać ;) Przekąska ta to idealne rozwiązanie na przyjęcia dla dzieci, czy imprezy piknikowe. Proste, smaczne, zdrowe i efektowne.


About Aniczka

Mam wiele pasji i zainteresowań, ale gotowanie dla bliskich to jedno z przyjemniejszych zajęć w moim życiu. Bezcenne są dla mnie chwile, gdy ktoś ze smakiem konsumuje przygotowane w moim "atelier" posiłki i uśmiecha się serdecznie uznając moją pracę. Bo jak powiada moja 9 letnia siostrzenica - gdy człowiek je, to jest szczęśliwy!

You Might Also Like

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popular Posts