niedziela, 29 maja 2016

Pierś z kurczaka w prosciutto z selerem naciowym, melonem i dressingiem ziołowym



Mój R. pochłania ostatnio coraz więcej mięsa z kurczaka i staram się, by podać mu go w przeróżny sposób. W związku z akcją organizowaną przez Rapso kombinowaliśmy jak połączyć smacznie olej i ulubioną pierś. Wyszedł nam całkiem ciekawy eksperyment z prosciutto i szukamy nowych inspiracji. W jaki sposób podajecie kurczaka?


Potrzebujemy:

Pierś z kurczaka, 
prosciutto, 
seler naciowy, 
melon miodowy, 
sałata zielona, 
prażone pestki dyni, 
3 łyżki soku z cytryny, 
3 łyżki oleju rzepakowego, 
tymianek, 
bazylia, 
sproszkowane suszone pomidory, 
pieprz cytrynowy, 
czosnek


Do dzieła!


Pierś z kurczaka porcjujemy na małe kawałki, które owijamy w prosciutto. Tak przygotowane mięso grillujemy, aż szynka się zarumieni. Na talerzu układamy kawałki sałaty, posiekany seler naciowy oraz melon pokrojony w kostkę. W miseczce przygotowujemy dressing z oleju, soku z cytryny, szczypty pieprzu cytrynowego, połowy przeciśniętego przez praskę ząbka czosnku, bazylii, tymianku i suszonych pomidorów. Przygotowanym sosem polewamy składniki. Na górę kładziemy mięso i posypujemy uprażonymi pestkami dyni. Smacznego!
About Aniczka

Mam wiele pasji i zainteresowań, ale gotowanie dla bliskich to jedno z przyjemniejszych zajęć w moim życiu. Bezcenne są dla mnie chwile, gdy ktoś ze smakiem konsumuje przygotowane w moim "atelier" posiłki i uśmiecha się serdecznie uznając moją pracę. Bo jak powiada moja 9 letnia siostrzenica - gdy człowiek je, to jest szczęśliwy!

You Might Also Like

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popular Posts