sobota, 7 maja 2016

Sushi z krewetką w tempurze


Zazwyczaj zamawialiśmy sushi w pobliskiej susharni i byliśmy zachwyceni smakiem ich produktów. Jakiś czas temu jednak spróbowaliśmy samodzielnie sprawdzić się w japońskiej sztuce kulinarnej i wyszło nam to naprawdę smacznie :) Zrolowaliśmy przeróżne smaki, ale wszystko bije zestawienie krewetki w tempurze z serkiem Philadelphia. Tę kombinację powtarzamy najczęściej zmieniając jedynie warzywne dodatki. Zdradzę Wam sekret na pyszną krewetkę.

Potrzebujemy:

Krewetki 
Jajko
1/4 szklanki mąki
1/3 szklanki lodowatej wody
przyprawy do smaku (ja dałam szczyptę kurkumy i soli)


Składniki łączymy ze sobą i panierujemy krewetki. Smażymy w głębokim oleju, a następnie zawijamy w nori i ryż posmarowany serkiem. Koniecznie muszą się tam również znaleźć dodatki warzywne, Może być papryka, może być ogórek - może trochę bardziej egzotycznie - to już kwestia smaku i wyobraźni.


Jestem niezwykle ciekawa, jakie składniki dodajecie do sushi :)






About Aniczka

Mam wiele pasji i zainteresowań, ale gotowanie dla bliskich to jedno z przyjemniejszych zajęć w moim życiu. Bezcenne są dla mnie chwile, gdy ktoś ze smakiem konsumuje przygotowane w moim "atelier" posiłki i uśmiecha się serdecznie uznając moją pracę. Bo jak powiada moja 9 letnia siostrzenica - gdy człowiek je, to jest szczęśliwy!

You Might Also Like

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popular Posts