niedziela, 22 maja 2016

Krem z grillowanej gruszki, białej czekolady i mascarpone z arbuzem



Ach, jak lubię wolne weekendy, a szczególnie wtedy, gdy termometr wskazuje niemal 30 stopni. Odpoczywałam, ile tylko się dało, jednak jutro znowu powrót do codziennej rutyny. Korzystając z wolnego czasu rozpaliliśmy grilla i rozkoszowaliśmy się nie tylko tradycyjną, pieczoną kiełbasą :) Przekonałam się, że grillowane owoce też są bardzo smaczne, szczególnie truskawki, brzoskwinie no i oczywiście gruszki. Krem, który dzisiaj powstał idealnie sprawdza się jako niedzielny deser. Raz w tygodniu można sobie pozwolić na małą rozpustę :)





Potrzebujemy:


2 gruszki,

2 białe czekolady,
mascarpone,
herbatniki zbożowe,
nasiona chia



Gruszkę kroimy na plasterki i grillujemy na rozgrzanym ruszcie. W międzyczasie rozpuszczamy czekolady i powoli łączymy je z serkiem mascarpone. Gdy gruszka zmięknie i lekko się zarumieni, miksujemy ją blenderem i dodajemy do kremu. Wszystko razem jeszcze raz dokładnie miksujemy. Herbatniki tłuczemy, wysypujemy na spód miseczek, a następnie przykrywamy kremem. Deser można schłodzić. Podajemy z plasterkami grillowanej gruszki, nasionkami chia i dla orzeźwienia - kawałkami arbuza.

Gwarantuję,  że będzie słooodko :)







Świeże i smaczne składniki znajdziecie w www.alma24.pl


Wpis bierze udział w konkursie, trzymajcie kciuki, żeby został doceniony :)

GRILL PIKNIK Menu



About Aniczka

Mam wiele pasji i zainteresowań, ale gotowanie dla bliskich to jedno z przyjemniejszych zajęć w moim życiu. Bezcenne są dla mnie chwile, gdy ktoś ze smakiem konsumuje przygotowane w moim "atelier" posiłki i uśmiecha się serdecznie uznając moją pracę. Bo jak powiada moja 9 letnia siostrzenica - gdy człowiek je, to jest szczęśliwy!

You Might Also Like

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popular Posts