piątek, 8 kwietnia 2016

Serniczki z płatkami owsianymi



Miał być sernik, a z powodu braku mąki powstał fit eksperyment ;) Ostatnio staram się dbać o zrównoważoną dietę i zwracam uwagę na wartość spożywanych produktów. Dzisiaj chciałam zrobić wyjątek i uraczyć się smakowitym serniczkiem z czekoladą. Niestety okazało się, że zabrakło w domu mąki, a że kompletnie nie chciało mi się po nią jechać, połączyłam co było pod ręką i powstały serowe placki z pieca. Myślę, że ostatecznie wyszło mi to na dobre :).





Potrzebujemy:



0,5 kg chudego sera

2 banany
szklanka płatków owsianych
garść łuskanego słonecznika
3 jajka
opcjonalnie cukier


owoce




Mielimy płatki owsiane, a następnie miksujemy je z twarogiem i bananami. Do masy dodajemy słonecznik oraz jajka. Jeśli chcemy, by placki były słodkie, możemy dodać pół szklanki cukru (ja robiłam bez). Gotową masę wykładamy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia. Pieczemy około 10 minut w temperaturze 180 stopni. Podajemy z owocami, wiórkami kokosowymi, startą czekoladą lub cukrem pudrem :)




SMACZNEGO!
About Aniczka

Mam wiele pasji i zainteresowań, ale gotowanie dla bliskich to jedno z przyjemniejszych zajęć w moim życiu. Bezcenne są dla mnie chwile, gdy ktoś ze smakiem konsumuje przygotowane w moim "atelier" posiłki i uśmiecha się serdecznie uznając moją pracę. Bo jak powiada moja 9 letnia siostrzenica - gdy człowiek je, to jest szczęśliwy!

You Might Also Like

2 komentarze:

Popular Posts