środa, 27 sierpnia 2014

Kurczaczki w cieście naleśnikowym z risotto

Ostatnimi czasy dużo gotuję jednak nie mam okazji, by pstrykać przy temu zdjęcia. Pogoda okropna, ale przynajmniej grzyby rosną "jak po deszczu". Kilka udało mi się zebrać w lesie niedaleko domu, więc postanowiłam powielić przepyszne risotto (przepis tutaj -> KLIK). Do tego na szybko przygotowane kurczaczki w cieście naleśnikowym.  

POLECAM! SMACZNY I SZYBKI OBIADEK!

POTRZEBUJEMY:
  • Pierś z kurczaka
  • 1 jajko
  • 1 szklanka mleka
  • 1 szklanka mąki pszennej
  • sól, pieprz, zioła prowansalskie
  • olej do smażenia

Pierś z kurczaka kroimy na małe kawałki. W misce ubijamy białko z jajka, dodajemy mleka, żółtko, przesianą mąkę i po szczypcie przypraw do smaku. W przygotowanej mieszance zanurzamy po kolei kawałki kurczaka i wrzucamy do rozgrzanego wcześniej oleju. Gdy się zarumienią, wyciągamy na papierowy ręcznik, by odsączyć tłuszcz. Szybko i smacznie!




About Aniczka

Mam wiele pasji i zainteresowań, ale gotowanie dla bliskich to jedno z przyjemniejszych zajęć w moim życiu. Bezcenne są dla mnie chwile, gdy ktoś ze smakiem konsumuje przygotowane w moim "atelier" posiłki i uśmiecha się serdecznie uznając moją pracę. Bo jak powiada moja 9 letnia siostrzenica - gdy człowiek je, to jest szczęśliwy!

You Might Also Like

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popular Posts