piątek, 14 czerwca 2013

Poziomka w towarzystawie banana

Kilka słonecznych dni sprawiło, że poziomki w ogródku pięknie się zarumieniły :) Są jednak tak maleńkie, że nawet te kilka krzaczków, które rosną za domem, nie dają tyle poziomek, by się najeść,  ale tylko z rozkoszą posmakować. Pamiętajmy, że owoce są bardzo zdrowe, a poziomki zawierają sole mineralne, flawonoidy i witaminę C. Cieszmy się zatem rozpoczynającym się sezonem na samo zdrowie!



Tę niewielką ilość, którą nazbierałam można by zjeść od razu, z krzaczka. Ja jednak postawiłam na zdrowy, banalnie prosty i apetyczny deser. Pokroiłam w kosteczkę banana, posypałam umytymi poziomkami i odrobiną płatków kukurydzianych. Mieszanka wyśmienita na śniadanie, deser i kolację!


About Aniczka

Mam wiele pasji i zainteresowań, ale gotowanie dla bliskich to jedno z przyjemniejszych zajęć w moim życiu. Bezcenne są dla mnie chwile, gdy ktoś ze smakiem konsumuje przygotowane w moim "atelier" posiłki i uśmiecha się serdecznie uznając moją pracę. Bo jak powiada moja 9 letnia siostrzenica - gdy człowiek je, to jest szczęśliwy!

You Might Also Like

2 komentarze:

  1. Poziomki są pyszne! My niestety ogródka nie mamy ale na balkonie w doniczkach zasadziliśmy sobie krzaczki i właśnie wczoraj rozkoszowaliśmy się tym maleńkim owockiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, ale bym spróbowała tych poziomeczek :)Ja nie mam niestety w ogródku i nigdzie jeszcze nie widziałam. CHyba też posadzę za rok w doniczkach!

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts