wtorek, 6 września 2016

Energetyczne malinowo-żurawinowe ciastka :)



Wrzesień nadszedł tak szybko, że nawet nie zdążyłam nacieszyć się wakacjami. Ślub już za nami, rozpoczyna się kolejny rok szkolny, za oknem pada deszcz i zaczyna się rutyna dnia codziennego. Do tego dochodzą nowe wyzwania: kolejne studia i awans zawodowy. Przypuszczam, że na blogowanie będę miała mniej czasu, ale postaram się regularnie wracać :) Na dzisiaj mam dla Was fit ciasteczka ze świeżych malin, masą ziaren i żurawiną - idealna przekąska na drugie śniadanie lub podwieczorek.






Potrzebujemy:

szklanka malin
1/2 szklanka jagód lub poziomek
banan
2 łyżki suszonej żurawiny
2 łyżki miodu
szklanka płatków owsianych
garść pestek dyni
słonecznik łuskany według uznania
nasiona chia
odrobina kokosu
2 szczypty cynamonu

Wszystkie owoce miksujemy, a następnie łączymy z pozostałymi składnikami i rozdrabniamy jeszcze przez chwilę. Masa powinna być gęsta,grudkowata. Moczymy ręce w wodzie i formujemy z masy ciasteczka, które układamy na przykrytej papierem do pieczenia blaszce. Całość wkładamy do piekarnika i pieczemy w temperaturze 180 stopni prze około 20 minut. 

Ciasteczka są proste do zrobienia, a po ostygnięciu naprawdę smakują wyśmienicie :)



About Aniczka

Mam wiele pasji i zainteresowań, ale gotowanie dla bliskich to jedno z przyjemniejszych zajęć w moim życiu. Bezcenne są dla mnie chwile, gdy ktoś ze smakiem konsumuje przygotowane w moim "atelier" posiłki i uśmiecha się serdecznie uznając moją pracę. Bo jak powiada moja 9 letnia siostrzenica - gdy człowiek je, to jest szczęśliwy!

You Might Also Like

2 komentarze:

Popular Posts