poniedziałek, 18 lipca 2016

Proteinowe placki z jagodami i twarogiem



Często jak wracamy z R. z siłowni, to już w samochodzie zastanawiamy się, co zjemy w domu :) Ostatnio zrobiłam na śniadanie placki z jagodami, więc wczoraj R. stwierdził, że zjadłby takie tylko z twarogiem. No i jak sobie zażyczył, tak miał :) Uwielbiam takie szybkie przepisy na pyszne śniadania, drugie śniadania, czy podwieczorki (na wszystkie te posiłki placki nadają się idealnie), więc czym prędzej się nim z Wami dzielę.


Potrzebujemy:

Mały jogurt naturalny (180 g)
Łyżka mleka 0,5%
3/4 szklanki mąki (może być pszenna, razowa, kukurydziana)
1 miarka białka (ja użyłam karmelowego)
1 kostka twarogu chudego (200 g)
szklanka jagód
2 jajka

Białka ubijamy, następnie delikatnie mieszamy z żółtkami i jogurtem naturalnym. Kolejno dodajemy przesianą mąkę, mleko, białko, zmiksowany twaróg i na koniec jagody. Masę mieszamy i smażymy bez tłuszczu na nieprzywierającej patelni.

SMACZNEGO!


About Aniczka

Mam wiele pasji i zainteresowań, ale gotowanie dla bliskich to jedno z przyjemniejszych zajęć w moim życiu. Bezcenne są dla mnie chwile, gdy ktoś ze smakiem konsumuje przygotowane w moim "atelier" posiłki i uśmiecha się serdecznie uznając moją pracę. Bo jak powiada moja 9 letnia siostrzenica - gdy człowiek je, to jest szczęśliwy!

You Might Also Like

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popular Posts