wtorek, 30 września 2014

Krewetki w sosie pomidorowym



Bezrobocie mi doskwiera... Nawet kasy brakuje żeby poeksperymentować w kuchni. W trudach i znojach poszukiwania pracy zatem odnalezione na dysku zdjęcia i przepis krewetek w sosie pomidorowym. Przepis bardzo prosty, szybki i co najważniejsze smaczny :).


POTRZEBUJEMY:

  • krewetki tygrysie
  • 3 pomidory
  • czosnek
  • papryczka pepperoni
  • śmietana 30%
  • sól, pieprz, bazylia
  • oliwa z dodatkiem chili
Dodatki: ziemniaki pokrojone w talarki usmażone w piekarniku posypane tymiankiem.


Krewetki myjemy i pozbywamy czarnego jelita. Wrzucamy na rozgrzaną patelnię z odrobioną oliwy z chilii. Następnie dodajemy posiekany ząbek czosnku, pepperoni wedle uznania, i na koniec pomidory. Wszystko przyprawiamy. Dusimy około 10 minut, by pomidory się rozpadły i wypuściły sok. Na koniec dodajemy 4 łyżki śmietany i mieszamy. Gotowe! SMACZNEGO!



About Aniczka

Mam wiele pasji i zainteresowań, ale gotowanie dla bliskich to jedno z przyjemniejszych zajęć w moim życiu. Bezcenne są dla mnie chwile, gdy ktoś ze smakiem konsumuje przygotowane w moim "atelier" posiłki i uśmiecha się serdecznie uznając moją pracę. Bo jak powiada moja 9 letnia siostrzenica - gdy człowiek je, to jest szczęśliwy!

You Might Also Like

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popular Posts