wtorek, 16 lipca 2013

Tortillki z łososiem

Tak dzisiaj sądny dzień - zegar nieubłaganie wybija czas - i przyszło mi świętować 24 urodziny. Wprawdzie goście byli już w weekend, ale dzisiaj przyszedł czas na refleksję nad przemijaniem ;-) Przy tym mam zamiar zaserwować sobie jakieś melancholijne danie, ale jak na razie, korzystając z chwilki spokoju, chciałam pochwalić się banalnie prostym pomysłem na smaczną przekąskę :)
Tortille robiłam nie raz, ale zazwyczaj na ciepło. Teraz postanowiłam wykorzystać placki na zimno i podać jako przekąskę. Receptura banalnie prosta, i co mi się najbardziej podoba, to podatność na liczne modyfikacje. W tortille można przecież zawinąć swoje ulubione składniki i cieszyć się ich smakiem w zestawieniu. Inną, ciekawą propozycję znalazłam u jednej z blogowiczek -> KLIK.

POTRZEBUJEMY:
  • placki tortilli lub zimne naleśniki na słono
  • serek topiony ziołowy
  • koperek
  • plastry łososia wędzonego

Placki tortilli smarujemy serkiem, układamy kawałki łososia i posypujemy posiekanym koperkiem. Wszystko razem ciasno rolujemy, zawijamy w folię aluminiową i wkładamy na ok. godzinę do lodówki. Gotowe tortillki kroimy na kawałki wedle uznania.


SMACZNEGO!
About Aniczka

Mam wiele pasji i zainteresowań, ale gotowanie dla bliskich to jedno z przyjemniejszych zajęć w moim życiu. Bezcenne są dla mnie chwile, gdy ktoś ze smakiem konsumuje przygotowane w moim "atelier" posiłki i uśmiecha się serdecznie uznając moją pracę. Bo jak powiada moja 9 letnia siostrzenica - gdy człowiek je, to jest szczęśliwy!

You Might Also Like

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie roladki. Zawsze wcinałam z tortillą, ale ostatnio zasmakowałam w takich z naleśnika. Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Roladki świetne! Szybko się robi i są idealne jako przegryzka na imprezce :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts