niedziela, 23 czerwca 2013

Mini zapiekanki z łososiem

Często, gdy chcemy z moim R. zjeść coś szybkiego na kolację decydujemy się właśnie na zapiekanki  z wędzonym łososiem. Wielkim atutem tego dania jest to, że prawie w całości przyrządza je mój R., a ja muszę tylko posiekać cebulę i po wszystkim posprzątać :)



Potrzbujemy:

ok. 150-200 g łososia wędzonego w plastrach (opcjonalnie może być tuńczyk)
1 serek topiony ziołowy
1 mała cebula biała bądź czerwona
bagietka (ja użyłam grahamki)
starty ser żółty


Teraz tylko kilka prostych kroków:

Bagietkę kroimy na pół, a następnie na ukośne kawałki. Każdą część smarujemy serkiem topionym, kładziemy plasterek łososia, posiekaną cebulkę i starty ser. Tak przygotowane zapiekanki wkładamy do piekarnika nagrzanego do 180 st. na około 10 min. Ja zawsze kontroluję pieczenie i wyciągam wtedy gdy bułka jest już chrupka.


SMACZNEGO!


About Aniczka

Mam wiele pasji i zainteresowań, ale gotowanie dla bliskich to jedno z przyjemniejszych zajęć w moim życiu. Bezcenne są dla mnie chwile, gdy ktoś ze smakiem konsumuje przygotowane w moim "atelier" posiłki i uśmiecha się serdecznie uznając moją pracę. Bo jak powiada moja 9 letnia siostrzenica - gdy człowiek je, to jest szczęśliwy!

You Might Also Like

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popular Posts