piątek, 31 sierpnia 2012

Szczypta smaku

Od dłuższego czasu zabierałam się do przeniesienia swojego starego bloga na jakiś bardziej przystępny portal. Okropna pogoda za oknem wreszcie skłoniła mnie do tego, by zrobić wreszcie coś przyjemnego. Wcześniejsze zapiski odnosiły się do niemal wszystkich aspektów kultury, teraz jednak postaram się zamknąć w temacie fikuśnego gotowania, pichcenia, pieczenia i wszystkiego co związane z jedzeniem. Przypuszczam jednak, że trudno będzie mi  odpędzić się od dygresji o intrygujących ciekawostkach napotkanych gdzieś przypadkiem podczas codziennych obowiązków. Ale dzięki temu, być może uniknę monotonii i rutyny. Serdecznie zapraszam na kulinarną przygodę Aniki w jej przytulnym, małym atelier.

Już za chwilę poprzerzucam iście kuchenne posty ze starej domeny, zatem proszę wybaczyć mi jednodniowy natłok informacji na blogu :)
About Aniczka

Mam wiele pasji i zainteresowań, ale gotowanie dla bliskich to jedno z przyjemniejszych zajęć w moim życiu. Bezcenne są dla mnie chwile, gdy ktoś ze smakiem konsumuje przygotowane w moim "atelier" posiłki i uśmiecha się serdecznie uznając moją pracę. Bo jak powiada moja 9 letnia siostrzenica - gdy człowiek je, to jest szczęśliwy!

You Might Also Like

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Popular Posts