czwartek, 4 lipca 2013

Czar ziół

Ostatnio wiele czytam na temat ziół, które można uprawiać w domu. Coś tam już nawet mam w ogródku, ale warto wiedzieć co gdzie sadzić, czy jakich warunków wymaga, by cieszyć nas cudownym aromatem. Spontanicznie kupiłam piękne sadzonki mięty, bazylii i oregano i już mam ochotę na więcej! Od przyszłego roku zafunduje sobie ogromy zielnik!



Miętę zasadziłam w ogrodzie, w dużej donicy, by miała miejsce na rozprzestrzenianie. Wiem, że lubi się rozmnażać, to będę miała duży zapas. Bazylię i oregano wolę mieć pod ręką w kuchni. Mam nadzieję, że będą ładnie rosły na parapecie. Nie miałam niestety jednolitych donic, by ładnie się prezentowały, ale wykombinowałam coś korzystając z koszyka, który kupiłam na jagody. Ostatecznie ładnie to wygląda. A wy, hodowlę jakich ziół polecacie? Ja chcę jeszcze posadzić tymianek, kolendrę i estragon. 



About Aniczka

Mam wiele pasji i zainteresowań, ale gotowanie dla bliskich to jedno z przyjemniejszych zajęć w moim życiu. Bezcenne są dla mnie chwile, gdy ktoś ze smakiem konsumuje przygotowane w moim "atelier" posiłki i uśmiecha się serdecznie uznając moją pracę. Bo jak powiada moja 9 letnia siostrzenica - gdy człowiek je, to jest szczęśliwy!

You Might Also Like

3 komentarze:

  1. To dobry pomysł, dzięki temu będziesz miała świeże zioła zawsze pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam swój mały ogródek z ziołami na parapecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam posadzić bazylię, jednak nigdzie nasion nie mogę dostać :( Fajna inicjatywa, popieram :) Może za rok się uda i mnie ;)

    Pozdrawiam ciepło,

    http://mojapasjasmaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts